W razie zdarzenia

W przypadku kiedy potrzebujesz pomocy Assistance dzwoń pod numer telefonu
dedykowany Pomocy Assistance.


W przypadku kiedy chcesz złożyć wniosek o wypłatę świadczenia możesz skorzystać
z Infolinii Ubezpieczyciela lub samodzielnie wypełnić wniosek on-line za pośrednictwem przygotowanych przez Ubezpieczycieli na swoich stronach www formularzy zgłoszeniowych.

Pamiętaj aby przed zgłoszeniem wniosku o wypłatę świadczenia przygotować informacje dotyczącę posiadanego ubezpieczenia oraz zaistniałego zdarzenia:
datę, okoliczności, rodzaj zdarzenia, zakres uszczerbku i oczekiwane świadczenie.

Po zgłoszeniu wniosku i nadaniu numeru sprawy / świadczenia będziesz mógł dosłać dodatkowe wymagane dokumenty mailem lub pocztą tradycyjną na wskazany przez Ubezpieczyciela adres.

ALLIANZ

POMOC ASSISTANCE: +48 22 522 25 06 czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: +48 22 522 25 06 czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

ZGŁOSZENIE ON-LINE

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.allianz.pl w zakładce SZKODY I OBSŁUGA

AXA

POMOC ASSISTANCE: 22 575 91 32

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: Infolinia AXA 022 555 00 50

ZGŁOSZENIE ON-LINE przez stronę internetową

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.axa.pl w zakładce ZDARZENIE

COMPENSA. MIĘDZY NAMI

POMOC ASSISTANCE: 22 295 82 03

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: Compensa Kontakt 801 120 000

ZGŁOSZENIE ON-LINE przez stronę internetową

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.compensa.pl w zakładce LIKWIDACJA SZKÓD

ERGO HESTIA

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: Hestia Kontakt 801 107 107 / 58 555 5555

ZGŁOSZENIE ON-LINE przez stronę internetową

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.ergohestia.pl w zakładce KONTAKT

GENERALI

POMOC ASSISTANCE: +48 22 575 96 36 czynne całą dobę 7 dni w tygodniu

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: Centrum Klienta 913 913 913 czynne pon-pt 8.00 - 18.00

ZGŁOSZENIE ON-LINE przez stronę internetową

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.generali.pl w zakładce Zgłoś szkodę

UNIQA ŻYCIE

POMOC ASSISTANCE: 0 801 597 597, +48 (42) 66 66 500 czynne całą dobę

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: Uniqa Contakt Center 801 597 597, +48 (42) 66 66 500 czynne pon-pt 8-19, sob 8-16

ZGŁOSZENIE ON-LINE przez stronę internetową

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.uniqa.pl w zakładce Zgłoś szkodę

WARTA ŻYCIE

POMOC ASSISTANCE: +48 502 308 308, +48 801 308 308 czynne całą dobę 7 dni w tygodniu

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: +48 502 308 308, +48 801 308 308 czynne całą dobę 7 dni w tygodniu

ZGŁOSZENIE ON-LINE przez stronę internetową

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.warta.pl w zakładce LIKWIDACJA SZKÓD

ERGO HESTIA. BEST DOCTORS

ZGŁOSZENIE ROZSZCZENIA: Hestia Kontakt 801 107 107 / 58 555 5555

ZGŁOSZENIE ON-LINE przez stronę internetową

Więcej informacji na temat zgłoszenia roszczeń znajdziesz na stronie www.ergohestia.pl w zakładce KONTAKT